Zwroty i Reklamacje
Warunki zwrotów:
- Klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
- Produkt nie może być używany, ubrudzony, ani uszkodzony. Towar musi być starannie zapakowany i zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
- Przed odesłaniem produktu prosimy o uzupełnienie formularza zwrotu.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Po wypełnieniu formularza zwrotu prosimy o odesłanie produktów na adres:
Decorstore
Malwina Fajkowska
Choszczewo 16
98-240 Szadek
Ważne informacje:
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez firmę Decorstore przesyłki ze zwrotem.
- Paragon wkładamy wewnątrz wysyłanej przesyłki.
- Klientom kupującym produkt na firmę z fakturą nie przysługuje prawo zwrotu.
- Przelewy wykonujemy tylko na konta polskie. W przypadku przelewu na zagraniczne konto, sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez banki – koszt ten ponosi kupujący. Dotyczy to również transakcji przez serwis PayPal.
- Przyjmujemy zwroty towaru z kilku różnych zamówień w jednej przesyłce – prosimy jednak o osobny formularz zwrotu dla każdego z zamówień.
Uwaga:
- Prosimy nie wysyłać przesyłek do paczkomatu lub innego punktu odbioru.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem.
- Nie ma możliwości odbioru/wymiany/ zwrotu zakupionego towaru pod wskazanym przez Klienta adresem.