§ 1 Informacje ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego www.decorstore-sklep.pl jest Malwina Fajkowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Malwina Fajkowska, Decorstore, ul. Choszczewo 16, 98-240 Szadek, NIP: 8291747095, REGON: 386945201, widniejąca w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii
- Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym pod adresem email: decorstore@wp.pl lub za pośrednictwem portalu Facebook https://www.facebook.com/decorstorepl
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Malwina Fajkowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Malwina Fajkowska, Decorstore, ul. Choszczewo 16, 98-240 Szadek, NIP: 8291747095, REGON:386945201, widniejąca w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do aktualizacji i ich poprawienia.
§ 2 Ceny i płatności
- Płatności w sklepie https://decorstore-sklep.pl/ dokonywane są przez: Przelewy24, Paypal, Za pobraniem.
- Termin płatności w przypadku „Przelewy24” oraz „Paypal” to 2 dni robocze. W przypadku braku odnotowania płatności zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku gdy kupujący chce nabyć towar ponownie, konieczne jest złożenie kolejnego zamówienia i jego opłacenie.
- Ceny w sklepie internetowym https://decorstore-sklep.pl/ są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich. Do cen towarów podanych na stronie należy doliczyć koszty dostawy, których wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy.
§ 3 Dostawy
- Kurier InPost cena 12,90 zł – szacowany czas dostawy 1 dzień roboczy
- Kurier DPD cena 15,50 zł – szacowany czas dostawy 1 dzień roboczy
- Kurier InPost płatność za pobraniem cena 15,00 zł – szacowany czas dostawy 1 dzień roboczy
- Przesyłka zagraniczna 80 zł – szacowany czas dostawy 14 dni roboczych
- Czas realizacji zamówień wynosi 7 dni roboczych
§ 4 Zwroty
- Klient będący konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu Cywilnego, który zawarł umowę może w terminie 14 dni odstąpić od niej, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy (art. 34 ust. 2 w zw. Z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
- Termin 14 dni na odstąpienie od umowy liczy się od dnia kiedy dostarczono towar do klienta.
- Kupujący może odstąpić od umowy powiadamiając o tym sklep (mailowo lub na portalu Facebook). Sklep przesyła kupującemu wiadomość email z potwierdzeniem przyjęcia odstąpienia od umowy wraz z formularzem zwrotu. Zakupiony towar należy wysłać na adres Malwina Fajkowska, Decorstore, Choszczewo 16, 98-240 Szadek.
- Sklep nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania formularza zwrotu zwróci kupującemu koszty zakupionego produktu (bez kosztów wysyłki). Sklep dokona zwrotu na konto podane przez kupującego w formularzu zwrotu.
- W przypadku gdy kupujący otrzymał inny towar aniżeli zamawiany należy wysłać go na swój koszt na adres sprzedawcy Malwina Fajkowska, Decorstore, Choszczewo 16, 98-240 Szadek, listem poleconym wraz z informacją o pomyłce i towarze na jaki należy wymienić produkt. Koszt poniesiony przez kupującego w przypadku pomyłki nie wynikającej z jego winy jest pokrywany przez sklep.
- Zwroty towarów będących nagrodą w konkursie lub kupionych z wykorzystaniem kuponu konkursowego nie będą uwzględnianie.
- UWAGA: Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
§ 5 Reklamacje
- Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) w brzmieniu nadanym jej Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827). Podstawę reklamacji stanowi odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi
- Podstawę reklamacji stanowi odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wadę fizyczną (prawną). Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową. Wada prawna polegać może na ograniczeniu w korzystaniu lub rozporządzaniu produktem znajdującym się w ofercie sklepu wynikającym z decyzji lub orzeczenia właściwego organu
- W sytuacji gdy klient wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy, w szczególności w sytuacji kiedy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego sklep zwolniony jest z odpowiedzialności z tytułu rękojmi.
- Kupujący może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (np. poprzez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków. Kupujący powinien wysłać reklamowany towar na adres: Malwina Fajkowska, Decorstore, Choszczewo 16, 98-240 Szadek podając swoje imię i nazwisko, adres mailowy, a także opis zaistniałego problemu. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 7 dni roboczych.
- Reklamacje drogą elektroniczną można składać za pomocą portalu Facebook lub na adres mailowy: decorstore@wp.pl. Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia oraz opis reklamacyjny. Klient zostaje powiadomiony o rezultacie reklamacji na wskazany adres do korespondencji nie później niż po upływie 7 dni roboczych.
§ 6 Zasady korzystania ze sklepu
- Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się sklep https://decorstore-sklep.pl/, w tym zawarcia Umowy Sprzedaży i świadczenia innych usług elektronicznych, to: komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa (Internet Explorer w wersji 10.0 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 17.0 lub nowszej, Opera w wersji 12.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 23.0 lub nowszej, Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej), dostęp do poczty elektronicznej i aktywny adres email, minimalne ustawienia rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.